onsdag 28 mars 2012

Ska jag anmäla mig?

Efter några veckors intensivt tävlande i matlagning, så var det äntligen dags för final idag i  "Sveriges Mäster-kock" Tyvärr, har jag inte hunnit se, alla program och missade dessvärre första början av programmet idag. Men jag hann se poäng-sättningen och spänningen, och tårarna i ögonen och absolut nervositeten. Det blev som jag trodde.

Grattis, Sigrid!!!
Fast min favorit nådde inte finalen, vilket jag tyckte var ganska tråkigt. Jag tyckte att Urban verkade ha en skön inställning till mat och sig själv. Och sina grabbar ;-)

Vem hade ni som favorit?

Nu söker de nya mat-nördar till programmet? Ska jag anmäla mig? Vad säger ni?

/Olivia

1 kommentar:

  1. Klart du ska anmälla dig, go for it!
    svar: Helt rätt, så gör jag oxå, fast jag lyssnar på de jag tycker om.. men bryr mig inte om alla Skrämsel rapporter!
    äter de jag gillar och njuter av de :-)
    Evsi.se

    SvaraRadera